Jak si naplánovat jídelníček & Proč nehubnu?

20. února 2017 v 7:32 | jtstrm |  Strava & životní styl
Ahoj, opět se hlásím do služby a tentokrát s něčím, co by mohlo pomoct velké části z těch, co chtějí začít žít zdravě, hubnout, zpevňovat, být fit, ale do fitka ta trenérem se nedostanou...
Totiž, myslím si, že cílevědomá jsem (jen omezit lenost, tak už bych i něco dokázala), jenom mi v "fit životě" vždy bránila strava. Cvičení no problema, ale na tom závisí jen z 30%, zatímco na stravě ze 70% (z jiných zdrojů jsem se dozvěděla, že je to 20% sport, 70% strava a 10% genetika, tož těžko říct, ale každopádně je jasné, že především záleží na stravě)...
A pokud jde o pohyb, ne že si teď řeknete "jenom 20-30%, tak na to kašlu.."! Je to 20-30% při hubnutí, zato pokud už chcete svaly, vyrýsované bříško, zpevněný zadek, cvičení je sakra důležité! :)

Teď už tu pro vás ale mám to slibované kouzlo, které by vám mohlo poradit s jídly. I když na internetu naleznete spoustu zdravých "fit" receptů, skládají se z mnohých méně dostupnějších ingrediencí a proto pro vás mám seznam obyčejných jídel, jejichž každá rozumná kombinace (3-4 dohromady) vytvoří zdravé menu, které si můžete jednoduše nachystat a přinést třeba do školy na oběd.

  1. Vejce natvrdo
  2. Krajíc celozrnného nebo žitného chleba
  3. Malé balení tvarihového sýra
  4. Čerstvé ovoce
  5. Sendvič s hlávkovým salátem, bez majonézy v celozrnném nebo žitném chlebu
  6. Jakýkoli druh sendviče s libovým masem
  7. Vývar
  8. Mléko
Ingredience jsou vypsány z knihy Populární snad a rychle - deník a spisovatelka je vypsala z knihy Cesta k popularitě mezi dospívajícími podle Betty Cornellové. Teď už máme i "lepší" možnosti pro rychlejší výsledky, více druhů mléka (sojové, odtučněné), ale tohle je výpis takových typických ingrediencí, které doma najde každý.

A důvody proč nehubnete?
- jste ve stresu
- chybí vám motivace
- nemáte dostatek vůle (na ní záleží hlavně při odolávání hříšným sladkostem :-))
- málo odpočíváte
- málo jíte (zdravě hubnout není nejíst, ale jíst kvalitně)
- i když jíte poměrně zdravě a cvičíte, je možné že si nedáváte pozor na "menší jídla" mezi jídly, která způsobí škodu na výsledcích


Btw. nechci si hrát na fitness poradkyni, jak už jsem psala u prvního článku, vše je jen z mého pohledu, tohle jsou fakta která jsem někde našla, přečetla, proto mne prosím nekamenujte a pokud tomuto rozumíte více, namísto bu*erování můžete raději poradit, případně slušně opravit, kdyby v něčem byly chyby :) Na tomto blogu se nebudu věnovat jen tomuto tématu, ale takřka všemu, co teen dívky řeší, tudíž nejsem odborník - děkuji za pochopení!

To je k tomuto tématu prozatím vše, ale v blízké době se ke stravě a životnímu stylu ještě vrátíme ^^
Jen mi prosím do komentářů napište, jestli o to vůbec je zájem! :)
Zatím se mějte.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Eliss Eliss | Web | 20. února 2017 v 9:12 | Reagovat

To já bych potřebovala aspoň deset kilo přibrat! :-)

2 darkprincesscz darkprincesscz | Web | 21. února 2017 v 8:38 | Reagovat

je to celkem důležity cvičit. 10 minut denně stačí.
a k tomu malo jist. 🙌

3 jtstrm jtstrm | Web | 21. února 2017 v 10:17 | Reagovat

[2]: No málo jíst ne, spíš se nepřežírat xD záleží na tom co člověk jí :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama